بسيج هميشه در خط مقدم رويارويي با دشمن است
 
درباره وبلاگ


ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي :فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
صراط ولایت - قرارگاه سایبری خیبر
سیاسی . تحلیلی

 سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با صدور بيانيه اي، فرارسيدن هفته بسيج مستضعفين را گرامي داشت.
در بخشی از این بیانیه آمده است : م
حرم خط سرخ شهادت و جاودانگي ايثار و شجاعت، رمز پيروزي خون بر شمشير است و رسيدن به سعادت را هويدا مي سازد و به ستمديدگان و مستضعفان مي آموزد كه در مصاف با ستمگران از كشته شدن نهراسند.

تقارن ماه خون و قيام با طلوع جاودانه و تلألو نورانيت بسيج، فرصتي است كه فرهنگ جهاد و شهادت و ايثار و از خود گذشتگي زنده نگه داشته شود. چرا كه در حقيقت بسيج ميراث شهدا و شهدا رهروان واقعي ولايت و ولايت امتداد خط سرخ شهادت و نهضت خونين عاشوراست.

 شيردلان بسيجي آموخته اند كه مرگ سرخ به از زندگي ننگين است.

بسيج، ماندگارترين يادگار معمار كبير انقلاب است كه در پنجم آذرسال 58 با نفس خويش فرمان شكفتن آن را صادر نمود و تفكر بسيجي را نواي دلنشيني دانست كه اگر در كشوري طنين انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور مي ماند و در حقيقت اين تفكر، هميشه جاودانه مانده است و امروزه تمامي ديده هاي بيدار مي دانند كه اين شجره طيبه و درخت تناور هميشه در خط مقدم رويارويي با دشمن قرار دارد كه پس از هشت سال جهاد با تمامي دنيا استكبار، در فتنه 88 نيز خاري شد در چشم تمامي فتنه گران و باهمتي بلند چشمان فتنه را كور كرد.

قلب هاي نوراني و دلباخته ميليونها بسيجي عاشق، لبريز از عشق و ارادت به مقتداي خويش حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) است و در اين راه هميشه مستحكم و پايدارند و همواره گوش به فرمان ولايت آماده جانثاري در راه سربلندي و عزت اسلام و سرافرازي ملت مسلمان ايران مي باشند و دشمنان كوردل بايد بدانند ملتي كه چنين، نيرويي دارد هيچ گاه شكست نمي خورد و بسيجي هميشه در تقابل با هر فتنه اي و توطئه اي در سنگر بسيج ايستاده تا هر تحريمي را به فرصت تبديل كند، سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن عرض تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله حسين(ع)، تقارن عاشورا با روز تشكيل بسيج مستضعفين را فرصتي مي داند تا با حضور در مناسبت ها و مراسم مذهبي و اجراي برنامه هاي خاص معنوي و مذهبي، فرهنگ ناب بسيجي را كه همان فرهنگ معنويت و شجاعت و غيرت و استقلال و آزادگي و برگرفته از مكتب عاشورايي است، معرفي نمايد.

بسيجيان و رزمندگان سپاه تهران بزرگ حمله ددمنشانه رژيم جعلي اسرائيل و صهيونيسم بين الملل به مردم مظلوم غزه و سكوت مجامع بين المللي و مدعيان حقوق بشر را در قبال اين حركت وحشيانه محكوم و اعلام آمادگي مي نمايند تا با فرمان ولي امر مسلمين به كمك مردم مسلمان فلسطين و لبنان بشتابند.




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • شراب روحانی
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرباز ولایت - قرارگاه سایبری خیبر و آدرس b200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.